(0)

Selecteer Regio

Nieuw keuzemenu en de telefonische bereikbaarheid

Sinds kort heeft ABVV Limburg een nieuw keuzemenu & is de telefonische bereikbaarheid veranderd.
In dit artikel vind je alle nodige informatie


Nieuwe telefooncentrale & keuzemenu 011/22 97 77

Om je nog beter van dienst te zijn, investeerden we onlangs in een nieuwe en moderne telefooncentrale. Hierbij beschik je over een keuzemenu die je doorschakelt met de juiste dienst.

Bel naar onze algemene nummer: 011/22 97 77

Je krijgt volgende keuzemogelijkheden te horen:

Wil je weten of je uitkering van de voorbije maand is gestort, druk 1
Hier hoor je of je werkloosheidsuitkering, Activa, SWT, Werkhervattingstoeslag,… van de voorbije maand betaald is. Indien je wil weten of een andere maand gestort is, moet je optie 3 kiezen.

Heb je een vraag over je Syndicale Premie, Eindejaarspremie, Tijdskrediet, Lidmaatschap, Opzeg, Loon- en arbeidsvoorwaarden, druk 2
Deze optie kies je als je vragen hebt over alles wat met werken te maken heeft, problemen met werkgeversJe kiest hier de centrale waarbij je aangesloten bent en zij helpen je graag verder.

Heb je een vraag voor de werkloosheidsdienst, druk 3
Via keuzemenu drie kan je een afspraak maken in je plaatselijk werkloosheidskantoor of je kan er attesten, stickers of stempelkaarten bestellen. Je kan natuurlijk ook informeren naar je werkloosheidsdossier. Je moet dan je postcode ingeven om doorgeschakeld te worden met een consulent.

Heb je een vraag voor een andere dienstverlening, druk 4
Hier kan je o.a. in contact komen met de dienst Arbeidsrecht, de dienst Bijstand Verhoren VDAB/RVA, Loopbaanbegeleiding, Jongeren, Linx+,…

Telefonische bereikbaarheid vanaf 10/09/2018

Maandag 8:00 - 11:30 13:30 - 16:00
Dinsdag 8:00 - 11:30 13:30 - 18:00
Woensdag 8:00 - 11:30 13:30 - 16:00
Donderdag 8:00 - 11:30 13:30 - 16:00
Vrijdag 8:00 - 11:30  

Terug Top